До кінця літа в Житомирі курсуватимуть ще 23 комунальних автобуси

опубликовано: 2018-07-11T06:30:00+00:00

Чиновник також підбив підсумки роботи'nbsp;комунальних автобусів у Житомирі. 'quot;Загальний ефект Нові автобуси отримали гарні відгуки від більшості користувачів. Однозначно, це новий рівень у перевезеннях міста, який піднімає очікування пасажирів та змушує удосконалюватись решту перевізників, які планують працювати надалі. Окрім очевидного підвищення комфорту, приємним здивуванням для більшості пасажирів став рівень обслуговування: справна видача квитків, робота на маршруті до пізньої ночі, ввічливість водіїв. Міф про те, що водій не зможе на зупинці видавати квитки з валідатора і робити це не під час руху - розвіяно. Ще одним вагомим результатом стало зростання частки комунального підприємства у міських перевезеннях. Перевізники втрачають і так невелику можливість будь-якого тиску чи шантажу міста. Водії Водії можуть ставитись до людей, як до пасажирів, а не як до 'ldquo;ходячих 5 грн'rdquo;. Ми змінили принципи їх роботи. Тепер ніщо не змушує хамити і когось виганяти, бо головне надати якісну послугу, а не здати план.'nbsp; Важливу роль тут відіграє соціальний пакет водія та нормальний режим роботи на противагу 16 годинам за кермом, після яких водій перетворюється на неадеквата, що кидається на всіх.'nbsp; За перший місяць довелось попрощатися з чотирма, які все ж таки допустили кількох помилок, що не пробачаються. Натомість зарплата водія комунального автобуса у Житомирі склала від восьми до десяти тисяч гривень на руки. Технічні недоліки За місяць маємо і перші ДТП, і розбите скло з подряпинами. Кілька разів для того, щоб налагодити особливості роботи нових, сучасних агрегатів доводилось викликати сервісну службу. Не одразу розібрались з помилками кондиціонерів, тому кілька автобусів три тижні не могли порадувати комфортною температурою в салоні. Наразі все працює, тому варто нагадувати водію, що у автобуса є не звична опція клімат контролю, не забуваючи при цьому зачиняти вікна. Пальне В перші дні витрати пального явно перевищували очікувані обсяги, що відверто кажучи, змушувало хвилюватися. Причин було кілька: стиль водіння, автоматична коробка передач, завантаженість салону та ін. Тренінги для водіїв фахівцем з експлуатації коробки-автомату, де роз'#39;яснили різницю між режимами та умовами роботи знизили витрати пального від 3 до 5 літрів на 100 км. Перспективи Вже до кінця літа очікуємо на наступну партію з 23 автобусів. Розширення комунального автобусного парку змусить попрощатися з кількома десятками проіржавілих газелей. Кандидатів не мало. Шанс виправитись, поки що мають всі, та не всі перевізники готові еволюціонувати.'nbsp; Комунальний автопарк розширюється, тому запрошуємо до співпраці тих водіїв, хто готовий чесно та добросовісно працювати на спільний результат'quot;. 'nbsp;

предварительный просмотр    открыть источник →
   Еще в разделе ↓↓↓