Оцінити якість роботи житомирських маршруток можна за допомогою смартфону

опубликовано: 2018-07-12T07:19:00+00:00

Тепер і у маршрутних таксі Житомира з'rsquo;явились наліпки з QR-кодом. Відсканувавши його смартфоном пасажири можуть залишити відгук про свою поїздку у кожному конкретному автобусі. 'laquo;Послугами маршруток користуються багато житомирян. Але, часто, обслуговування і умови проїзду в них можуть бути неналежні. Наш сервіс дозволяє легко та швидко надіслати відгук, який дійде безпосередньо до перевізника та в міську раду для їх оперативного реагування. Просканувати QR-код з коротким посиланням можна через камеру смартфону або за допомогою спеціальної програми-сканеру, або Viber чи Facebook'raquo;,'nbsp;- зазначив Сергій Шапіренко, співзасновник сервісу Revizion. 'laquo;Оцінка, оперативність та зручність в обробці - це ті переваги сервісу, яким ми раді доповнити наші джерела збору відгуків житомирян на послуги транспорту в місті. Сподіваємось на співпрацю із Revizion у розміщенні QR-кодів і у тролейбусах, трамваях та нових автобусах. Це дозволить об'rsquo;єктивно визначити пріоритети змін ринку перевезень у місті'raquo;, -'nbsp;зазначив Дмитро Ткачук, заступник міського голови. Довідково: Revizion'nbsp;'ndash; це перший незалежний сервіс на 'nbsp;просторах України, який збирає оцінку якості обслуговування та відгуки реальних клієнтів, на основі яких покращується сервіс і обслуговування громадян.

предварительный просмотр    открыть источник →