Переваги електронного пенсійного посвідчення: зручно доступно і безкоштовно

опубликовано: 2018-10-10T14:00:00+00:00

Раніше пенсійне посвідчення було документом, який підтверджує статус пенсіонера. Його пред'являли для користування пільгами у праві на проїзд в громадському транспорті, для одержання знижки при розрахунку в торговельній мережі чи аптеках. Такі посвідчення (пластикові картки, а подекуди ще й картонні) втрачають актуальність і незабаром залишаться у минулому. Адже нове електронне пенсійне посвідчення (ЕПП) значно розширює можливості його користувача. Це сучасний багатофункціональний інструмент. Насамперед, документ поєднує в собі одночасно функції звичного для нас пенсійного посвідчення та банківської платіжної картки, що забезпечує чимало переваг для його власника. Функціонує така картка у терміналах будь-якого банку як в Україні так і за кордоном. Ще два роки тому ЕПП були запроваджені лише для внутрішньо переміщених осіб. Наразі отримати таке посвідчення можуть і жителі Житомирщини з числа одержувачів пенсійних виплат через Державний Ощадний банк України. Переваги електронного пенсійного посвідчення:  можна одержати пенсійні кошти, здійснити оплату комунальних послуг, розрахуватися за покупку як безпосередньо в магазині, так і через інтернет-мережу, контролювати кошти на рахунку. Завдяки тому, що ЕПП містить графічну та електронну інформацію про власника, а також ключі електронного цифрового підпису, за його допомогою пенсіонер може повноцінно користуватися всіма державними електронними сервісами, отримувати документи на веб-порталах органів влади. Зокрема, веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду надає власнику ЕПП доступ до численних послуг. Не виходячи з дому, можна переглядати інформацію про розмір пенсії, дані про страховий стаж, заробітну плату, сплачені страхові внески, подати заяву, звернення або скаргу. І, безумовно, електронне пенсійне посвідчення надає право користуватися всіма пільгами, які належать людині, як пенсіонеру. Як отримати електронне пенсійне посвідчення? Бажаючим отримати модернізований пенсійний документ слід звернутися до Пенсійного фонду за місцем перебування на обліку, або до головного управління Пенсійного Фонду в Житомирській області та подати заяву на його виготовлення. Крім того до заяви необхідно надати: паспорт; ідентифікаційний код; фотокартка розміром 30х25 мм. Посвідчення буде виготовлене безкоштовно впродовж 30 робочих днів з дня прийняття заяви від одержувача пенсії територіальним органом Пенсійного фонду. Впродовж терміну виготовлення ЕПП пенсіонер зможе одержувати пенсію через каси банку без використання картки. Видача документу здійснюється в установі банку. Разом з електронним пенсійним посвідченням банк видаватиме інструкцію щодо його використання. Термін дії такого посвідчення 3 роки. Пенсійне посвідчення виготовляється на ім'я особи, якій призначено пенсію. У разі якщо пенсія призначена неповнолітній або недієздатній особі чи особі, цивільна дієздатність якої обмежена, у посвідченні додатково зазначаються прізвище, ім'я та по батькові законного представника.

предварительный просмотр    открыть источник →