Що треба знати про монетизацію субсидій

опубликовано: 2019-01-09T12:21:00+00:00

1. Чи потрібно повторно подавати документи ? Так, усім отримувачам пільг і субсидій'nbsp;обов'rsquo;язково потрібно У ТРАВНІ подати Заяву на монетизацію і Декларацію про доходи'nbsp;в управління соціального захисту населення та надати дозвіл на обробку персональних даних. В Ощадбанк йти не потрібно. Уряд максимально автоматизував процес монетизації, щоб основне навантаження лягло на управління соціального захисту населення, державний банк та надавачів комунальних послуг. Тим, хто звернеться за допомогою вперше у 2019 році, у травні вже не потрібно поновлювати документи. Ви вже є учасниками монетизації пільг і субсидій. 2.'nbsp;Чи потрібно у Ощадбанку самостійно відкривати рахунок? На кожного одержувача субсидій, після опрацювання заяви на монетизацію,'nbsp;буде АВТОМАТИЧНО відкритий персональний обліковий запис в банку,'nbsp;на якому будуть відображатися житлової субсидії у грошовій формі. Персональний обліковий запис матиме спеціальний режим використання. Тобто кошти першочергово будуть спрямовуватися на оплату послуг за спожитий газ, тепло, електроенергію й воду. Ощадбанк щомісяця інформуватиме субсидіантів та пільговиків SMS-повідомленням про надходження коштів від держави, їх використання та залишок. Після закінчення опалювального сезону - у червні -'nbsp; суми невикористаних коштів перераховуватимуться на поточні рахунки одержувачів житлової субсидії.'nbsp; Рахунок кожному Ощадбанк відкриє автоматично, без додаткового звернення у банк. 3.'nbsp;Як відбуватиметься оплата комуналки? Все відбуватиметься автоматично. Щомісяця надавачі комунальних послуг для Ощадбанку формуватимуть он-лайн платіжку субсидіанта. Банк згідно з наданою інформацією перераховуватиме їм субсидію. Про це, та про те скільки залишається заплатити за комуналку, Ощадбанк одразу інформуватиме субсидіанта SMS-повідомленням. Для субсидіантів будуть створені ПЕРСОНАЛЬНІ КАБІНЕТИ, де можна буде відслідкувати інформацію про розмір нарахованої допомоги, перелік комунальних послуг, які сплачені за рахунок субсидії, залишок коштів. Додаткові консультації можна буде отримати у контакт-центрі Ощадбанку за тел.: 0 800 210'nbsp;800. 4.'nbsp;Чому Ощадбанк? Ощадбанк є державним уповноваженим банком щодо десятка урядових програм та має понад 15 років досвіду'nbsp; співпраці'nbsp; з підприємствами паливно-енергетичного комплексу. Банк володіє найбільшою мережею відділень 'ndash; понад 3 200, які присутні в тому числі у сільській місцевості, де найбільша кількість субсидіантів, та'nbsp;має великий ДОСВІД щодо виплат соціальної допомоги й пенсій великій кількості клієнтів одночасно. Тому і визначено проводити монетизацію пільг і субсидій саме через цей державний банк. Жодних комісій від субсидіантів та пільговиків за обслуговування їх персональних облікових рахунків Ощадбанк не братиме. 5.'nbsp;Чому гроші не роздадуть одразу на руки? В Україні субсидію отримує майже половина українських сімей. Якщо одразу роздати такій кількості людей гроші на руки, є ризик гіперінфляції та кризи комунальних неплатежів. Уявімо ситуацію, що 8 млрд. грн. щомісяця замість оплати комуналки попадатимуть на споживчий ринок. Уже через два місяці житлово-комунальне господарство України спіткає колапс, адже надавачі послуг не зможуть розрахуватися з тим же Нафтогазом за куплений газ. Тому допомога надходитиме на персональний обліковий запис субсидіанта та пільговика в Ощадбанк, а'nbsp;все, що залишиться після оплати комунальних послуг протягом року,'nbsp;за результатами опалювального сезону ЕНЕРГООЩАДНІ українці зможуть забрати з банку готівкою. 'nbsp;

предварительный просмотр    открыть источник →